Dancing Crazy – It’s Friday… Wait! It’s Monday’s Music Moves Me

It’s Monday already? How’d that happen? Mother Nature froze us out this weekend, even gave us a dusting of snow yesterday morning. That proves that the groundhog really doesn’t know what he’s doing. The dude that officiates Groundhog Day must not have been wearing his scary stovepipe hat. I’m just sayin’.

I’m sure by now you all have heard of who posted a video on YouTube that went viral, followed up by video spoofs and her getting slammed in her comments section which apparently equaled to cyber bullying. I was reminded of her video when Princess Nagger asked if I would post her favorite video from one of her favorite people, (well, from , but Princess Nagger likes to refer to her as for obvious reasons). Watch iCarly Miranda’s video then watch Rebecca’s video (which really will get stuck in your head, just you wait) and tell me if you think there are some similarities:

Lyrics
Miranda Cosgrove

I’ve got a feeling that it’s gonna be alright
We don’t know where we’re goin’ and I don’t know where I’m at
I’m kinda thinkin’ I don’t like nobody else
You know whatever happens, I will be right by your side

You, me in the spotlight
Running around till the end of the night
Hot, hot keep it comin’
We can rock out till the early morning
You, me, going all night
We don’t care who’s wrong and who’s right
Hot, hot, keep it comin’
We can rock out till the early morning

Everybody’s dancin’ dancin’ crazy
And we never stop, never stop
Everybody’s ragin’, ragin’ crazy
Put your hands up
Put your hands up

I like you and you like me
We get together and we’re happy
Did you here me say that?
Snap!

And I like the way that we kiss
You and me together like this
Did you here me say that?
Snap!

Another night untold
Just crank that music up
We don’t know where we’re goin’
And I don’t know where I’m at
It doesn’t matter cause we always know what’s up
I know whatever happens
You will be right by my side
You, me in the spotlight
Running around till the end of the night

Hot, hot, keep it comin’
We can rock out till the early morning
You, me, going all night
We don’t care who’s wrong and who’s right
Hot, hot, keep it comin’
We can rock out till the early morning

Everybody’s dancin’dancin’ crazy
And we never stop, never stop
Everybody’s ragin’, ragin’ crazy
Put your hands up
Put your hands up

I like you and you like me
We get together and we’re happy
Did you here me say that?
Snap!

And I like the way that we kiss
You and me together like this
Did you here me say that?
Snap!

Ohooo

Everybody’s dancin’dancin’ crazy
And we never stop, never stop
Everybody’s ragin’, ragin’ crazy
Put your hands up
Put your hands up

Everybody’s dancin’dancin’ crazy
And we never stop, never stop
Everybody’s ragin’, ragin’ crazy
Put your hands up
Put your hands up

I like you and you like me
We get together and we’re happy
Did you here me say that?
Snap!

And I like the way that we kiss
You and me together like this
Did you here me say that?
Snap!

.

Lyrics
Rebecca Black

(Yeah, Ah-Ah-Ah-Ah-Ah-Ark)
Oo-ooh-ooh, hoo yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah-ah-ah
Yeah-ah-ah
Yeah-ah-ah
Yeah-ah-ah
Yeah, yeah, yeah

Seven a.m., waking up in the morning
Gotta be fresh, gotta go downstairs
Gotta have my bowl, gotta have cereal
Seein’ everything, the time is goin’
Tickin’ on and on, everybody’s rushin’
Gotta get down to the bus stop
Gotta catch my bus, I see my friends (My friends)

Kickin’ in the front seat
Sittin’ in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Partyin’, partyin’ (Yeah)
Partyin’, partyin’ (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin’ forward to the weekend

7:45, we’re drivin’ on the highway
Cruisin’ so fast, I want time to fly
Fun, fun, think about fun
You know what it is
I got this, you got this
My friend is by my right, ay
I got this, you got this
Now you know it

Kickin’ in the front seat
Sittin’ in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Partyin’, partyin’ (Yeah)
Partyin’, partyin’ (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin’ forward to the weekend

Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin’)
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday
And Sunday comes after … wards
I don’t want this weekend to end

R-B, Rebecca Black
So chillin’ in the front seat (In the front seat)
In the back seat (In the back seat)
I’m drivin’, cruisin’ (Yeah, yeah)
Fast lanes, switchin’ lanes
Wit’ a car up on my side (Woo!)
(C’mon) Passin’ by is a school bus in front of me
Makes tick tock, tick tock, wanna scream
Check my time, it’s Friday, it’s a weekend
We gonna have fun, c’mon, c’mon, y’all

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Partyin’, partyin’ (Yeah)
Partyin’, partyin’ (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin’ forward to the weekend

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Partyin’, partyin’ (Yeah)
Partyin’, partyin’ (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin’ forward to the weekend

Stuck in your head, now, isn’t it?  And now I wish it were Friday – I’m looking forward to the weekend, how about you?  Enjoy your Monday!

Photobucket

Run DMT also hosts :
I’m also participating in Music Monday, hosted by non other than the lovely Lady Java!

I’m also joining another fun BlogHop – ! If you’re a new follower, please leave your link so I can follow you back!

Recent Related Posts

30 thoughts on “Dancing Crazy – It’s Friday… Wait! It’s Monday’s Music Moves Me

  1. After listening to that last video…yes it is stuck in my head! Ack!!!
    Gee thanks for sharing!!! Ha!!
    Hugs
    SueAnn

  2. There is a lot stuck in my head, but I wont allow either songs to be stuck in my head…no way! Some of the Rebecca Black spoof videos are 100% better than the real thing. I just hope she makes some money out of it and that the company behind it doesn’t shaft her…

  3. Tara hates “Friday”, but whenever more than one teen is gathered, you will most likely be hearing the lyrics. Tara said they even played in on the morning announcements and everyone was booing!

    I say “Your Fired” to the groundhog… get “The Donald”. So tired of the cold…. at least we saw the sun, but at this point it is too little too late.

  4. I’m sorry to hear that your weather was bad this weekend. I’m hoping it is better by Thursday because I’ll be in Philly that day. Need to go listen to Pandora now to get those out of my head.

  5. What do you expect, Phil is bound to get the weather wrong sometimes? We faired well here in the Tennessee Valley compared to you. We just wet and cool temps. I’m so ready for spring’s warmth to hang around for good.

    Now onto your bubble gum hip hop tunes which both are a bit contagious. I like upbeat music. It really puts me in a good mood. Thanks for sharing these new tunes (to me). Happy Monday!

    ~Cathy Kennedy, Children’s Author
    The Tale of Ole Green Eyes

    Come by Cathy Kennedy’s Blog to see what’s going on in my niche in cyberspace. =D

  6. Never heard either one, but they’re making me dance crazy… and get these songs out of my head! Really catchy tunes! Thanks Girlfriend for playing along every week. You’re a peach for sure! LET’S PARTY! You totally ROCK!

  7. This video has taken over the internetwaves on YouTube, great choice today Stacey & Happy MM To you x

  8. Fun songs! My girls love iCarly too. Miranda Cosgrove was just in concert here at the Tampa Theatre about a month ago. We skipped that one because tickets were crazy expensive. Oh well.

    I hadn’t heard this Rebecca Black song or heard about the viral video. I don’t know how I missed that! Oh well.

  9. Hey Stacy!

    I haven’t heard either of these songs, but it can get stuck in one’s head after first hearing them. LOL!

    Happy MM!

  10. the video is not available in my country, so will look for another clips later at youtube. happy mm, stacy!

  11. Someone else commented and posted the link to the second video. It’s the first time I had seen it and so with the first one you posted it’s the first time seeing that as well. Catchy tunes. I guess you have to be a young kid to make this go viral myself. But hey, it gives us old folk something different to listen to. Mahalo for sharing 🙂

  12. Hi Stacy!! Boo hoo…. the video is not available for viewing based on my country location apparently.. but here to wish u a happy Music Monday and have a wonderful week ahead.. thanks so much for stopping by! 🙂

  13. First time listening to this one. Very nice and catchy 🙂

    Thanks for sharing Stacy. Have a great week and happy MM!

  14. Well, I can see why Princess Nager likes Miranda’s song, kind of reminds me of when my boys were growing up and liked Brittany Spears. I had to go over to YouTube to look at all the spoofs on the “Friday” song… thanks a lot, I was there for almost a 1/2 hour. =)
    Thanks for always linking up with us and giving us some publicity. That is what bloggy friends are for. HUGGLES!